Ratsastusvarusteet

Hyvitys- ja palautuskäytäntö

Kiitos ostoksistasi Ratsastusvarusteet.fi:ssä (“verkkosivusto”). Pyrimme tarjoamaan asiakkaillemme saumattoman ostokokemuksen ja ylläpitämään oikeudenmukaista ja läpinäkyvää palautus- ja palautusprosessia. Tässä hyvitys- ja palautuskäytännössä esitetään ohjeet hyvityksille ja palautuksille, kun ostat tuotteita useilta toimittajilta alustallamme. Lue tämä käytäntö huolellisesti ennen ostoksen tekemistä.

Yleinen politiikka

1.1. Myyjän vastuu:

Jokainen alustamme toimittaja on vastuussa omista tuotteistaan ja tilausten toteuttamisesta. Tämän seurauksena vastaava toimittaja käsittelee hyvitys- ja palautuspyynnöt tapauskohtaisesti. Kunkin toimittajan asettamat ehdot koskevat heidän tuotteitaan, ja sinun tulee tarkistaa heidän henkilökohtaiset hyvitys- ja palautuskäytännöt.

1.2. Yhteydenpito myyjien kanssa:

Jos sinulla on ongelmia tai huolenaiheita tilauksestasi, mukaan lukien hyvitykset tai palautukset, ota yhteyttä suoraan myyjään. Myyjän yhteystiedot löytyvät tilausvahvistuksesta tai tuotepakkauksesta. Asiakastukitiimimme on myös käytettävissä auttamaan sinua kaikissa prosessiin liittyvissä kysymyksissä tai ohjeissa.

Hyvitykset

2.1. Kelpoisuus:

Hyvitykset ovat yksittäisen myyjän hyvityskäytännön alaisia. On tärkeää tutustua myyjän hyvityskäytäntöön ennen ostoa. Jokaisella myyjällä voi olla erilaiset kriteerit ja ehdot hyvityksen myöntämiselle.

2.2. Hyvitysprosessi:

Pyydä hyvitystä noudattamalla myyjän hyvityskäytännössä olevia ohjeita. Yleensä prosessiin kuuluu yhteydenotto suoraan toimittajaan ja tilaustasi koskevien tarvittavien tietojen, kuten tilausnumeron, tuotetietojen ja hyvityspyynnön syyn, antaminen.

2.3. Myyjän harkintavalta:

Myyjät voivat hyväksyä tai hylätä hyvityspyynnöt oman harkintansa mukaan omien käytäntöjensä perusteella. He voivat ottaa huomioon sellaisia tekijöitä kuin tuotteen kunto, palautuksen syy ja ostosta kulunut aika. Myyjiä kehotetaan käsittelemään hyvityspyynnöt nopeasti ja oikeudenmukaisesti.

2.4. Hyvitystavat:

Hyvitykset, jos myyjä on hyväksynyt, käsitellään toimittajan valitseman hyvitystavan mukaisesti. Tähän voi sisältyä hyvityksen myöntäminen alkuperäiselle maksutavalle, kauppakrediittien tarjoaminen tai vaihdon tarjoaminen toiseen tuotteeseen.

Palauttaa

3.1. Palautuskelpoisuus:

Palautuksiin sovelletaan yksittäisen myyjän palautuskäytäntöä. On tärkeää tutustua myyjän palautuskäytäntöön ennen ostoa. Jokaisella myyjällä voi olla eri kriteerit ja ehdot palautusten hyväksymiselle.

3.2. Palautusprosessi:

Aloita palautus noudattamalla myyjän palautuskäytännössä olevia ohjeita. Yleensä prosessi sisältää yhteydenoton suoraan toimittajaan ja tarvittavien tilaustasi koskevien tietojen, kuten tilausnumeron, tuotetiedot ja palautuksen syyn, antamisen.

3.3. Palautusvaltuutus:

Toimittajat voivat vaatia palautusvaltuutuksen tai palautusvaltuutuksen (RMA) palautusten käsittelemiseksi. Ennen tuotteen palauttamista on tärkeää hankkia tarvittava valtuutus myyjältä.

3.4. Palautustoimitus:

Palautuksen toimituskulut ja -tavat voivat vaihdella myyjän politiikan mukaan. Jotkut toimittajat voivat tarjota ennakkoon maksettuja lähetystarroja, kun taas toiset voivat vaatia asiakkaita maksamaan palautuksen toimituskulut. Katso tarkat ohjeet myyjän palautuskäytännöstä.

3.5. Palautettavan tuotteen kunto:

Palautettavien tuotteiden tulee olla alkuperäisessä kunnossaan, ellei myyjä toisin ilmoita. Myyjät varaavat oikeuden kieltäytyä palauttamasta tuotetta, jos tuotetta on käytetty, vahingoittunut tai muutettu jollakin tavalla, joka vaikuttaa sen jälleenmyyntiarvoon.

Kiistat ja ratkaisut

4.1. Välitys:

Mikäli asiakkaan ja myyjän välillä syntyy hyvitystä tai palautusta koskeva riita tai erimielisyyttä, suosittelemme avointa viestintää ongelman ratkaisemiseksi sovinnollisesti. Asiakastukitiimimme on käytettävissä auttamaan ja helpottamaan ratkaisuprosessia.

4.2. Apua nettisivuilta:

Vaikka emme ole suoraan vastuussa hyvitys- ja palautusprosessista, teemme kohtuullisia toimia helpottaaksemme asiakkaiden ja myyjien välistä viestintää. Lopullinen päätösvalta on kuitenkin myyjällä.

Muutokset tähän käytäntöön

Pidätämme oikeuden päivittää tai muuttaa tätä hyvitys- ja palautuskäytäntöä milloin tahansa. Muutokset astuvat voimaan välittömästi päivitetyn käytännön julkaisemisen jälkeen Verkkosivustolla. Suosittelemme, että tarkistat tämän käytännön säännöllisesti mahdollisten päivitysten varalta.

 

Jos sinulla on kysyttävää tai tarvitset lisäselvityksiä hyvitys- ja palautuskäytäntöömme, ota yhteyttä asiakaspalveluumme osoitteeseen info@ratsastusvarusteet.fi

Tekemällä ostoksen verkkosivustollamme vahvistat, että olet lukenut, ymmärtänyt ja hyväksynyt tässä hyvitys- ja palautuskäytännössä esitetyt ehdot.

Kirjaudu sisään

Rekisteröi

Nollaa salasana

Kirjoita käyttäjätunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, saat linkin uuden salasanan luomista varten sähköpostitse.

Ostoskori sulje